Porcija ovog voća dnevno snižava holesterol

68103

Prema studiji američkih univerziteta Pen stejt, Loma Linda, Tufts, UCLA i Vejk forest, čiji su rezultati objavljeni u časopisu Science Daily, ljudi koji su šest mjeseci jeli jedan avokado dnevno primijetili su smanjenje nivoa holesterola.

Ova studija je nastojala da sazna da li redovno konzumiranje avokada može pomoći učesnicima da smanje tjelesnu težinu, indeks tjelesne mase (BMI) i obim struka.

Od 1.000 gojaznih učesnika, polovina je dobila jedan avokado dnevno, dok je druga polovina nastavila sa normalnom ishranom. Rezultati su otkrili da konzumiranje jednog avokada dnevno tokom šest mjeseci nije imalo efekta na smanjenje masti na stomaku, masti jetre ili obima struka kod gojaznih ljudi. Ali to je dovelo do blagog smanjenja nivoa holesterola u krvi.

Grupa naučnika koja je sprovela ovu studiju takođe je zaključila da su učesnici koji su jeli avokado tokom studije imali kvalitetniju ishranu. I dok su prethodne manje studije pronašle vezu između konzumiranja avokada i niže tjelesne težine, BMI i obima struka, ovo je bila najveća i najsveobuhvatnija studija do sada o zdravstvenim efektima avokada.

– Iako avokado nije uticao na masnoću ili smanjenje tjelesne težine, studija pruža dokaze da ovo ukusno voće može biti koristan dodatak dobro izbalansiranoj ishrani – rekla je Peni Kris-Eterton, registrovana dijetetičarka i profesorka nutricionističkih nauka u Pen Stejtu.

Avaz

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • Šarić golom u 93. minuti donio pobjedu Veležu

  • Papa pozvao na mir na Bliskom istoku

  • Uvjerljiva pobjeda Galebica u Bihaću

  • Milanović: Potencijalna meta Srbije su i dijelovi BiH, a Izrael im valja opasne ofanzivne sisteme

  • RGM produkcija: Džemal Juklo o BZK, Gradskom vijeću Mostara…

Kola Ramazan

■ Povezano

  • Zašto je dobro jesti kikiriki puter?

  • Napitak koji smanjuje nervozu i daje energiju za naporan dan

  • Doktorica iz BiH prva na svijetu ispitala utjecaj Ozempica na liječenje psorijaze

  • Zdravstvene prednosti hurmi