Konzumiranje orašastih plodova smanjuje apetit i ubrzava gubitak kilograma

67991

Svakodnevno grickanje određenih orašastih plodova može da smanji apetit i pomogne vam da smršate, kaže najnovije istraživanje. Konzumiranje badema moglo bi da pomogne ljudima da težinu drže pod kontrolom, otkriva nova studija, a prenosi “The Sun”.

Istraživači su otkrili da konzumiranje od 30 do 50 grama orašastih plodova bogatih hranljivim materijama pomaže u smanjenju apetita.

U studiji, oni koji su jeli bademe umjesto užine sa ugljenim hidratima smanjili su unos energije za 72 kalorije pri sljedećem obroku.

– Prekomjerna težina ili gojaznost su glavni problem javnog zdravlja, a održavanje težine kroz bolji hormonski odgovor može da bude ključno za promovisanje upravljanja težinom – kazao je doktor Sharaiah Carter sa Univerziteta Južne Australije.

– Naše istraživanje je ispitalo hormone koji regulišu apetit i kako orasi, a posebno bademi, mogu da doprinesu kontroli apetita. Otkrili smo da ljudi koji jedu bademe imaju promjene u hormonima koji regulišu apetit i da su vjerovatno oni doprinijeli smanjenom unosu hrane – objasnio je doktor.

(Agencije)

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • Šarić golom u 93. minuti donio pobjedu Veležu

  • Papa pozvao na mir na Bliskom istoku

  • Uvjerljiva pobjeda Galebica u Bihaću

  • Milanović: Potencijalna meta Srbije su i dijelovi BiH, a Izrael im valja opasne ofanzivne sisteme

  • RGM produkcija: Džemal Juklo o BZK, Gradskom vijeću Mostara…

Kola Ramazan

■ Povezano

  • Zašto je dobro jesti kikiriki puter?

  • Napitak koji smanjuje nervozu i daje energiju za naporan dan

  • Doktorica iz BiH prva na svijetu ispitala utjecaj Ozempica na liječenje psorijaze

  • Zdravstvene prednosti hurmi