Ko u vašem društvu pije kafu bez šećera i voli gorku hranu? To otkriva jednu ozbiljnu stvar o njemu

66363

Prema istraživanju, kooperativne i empatične osobe nisu sklone gorkoj hrani i napicima.

Naučnici su ustanovili da je kod osoba koje više vole napitke gorčeg okusa, poput crne kafe bez šećera ili tonika, primijećena veća vjerojatnost razvoja znakova makijavelizma, sadizma i narcizma, što znači da su skloniji podmuklosti, taštini, sebičnosti ili uživaju u tuđoj patnji i boli.

Istraživanje je provedeno na Univerzitetu Innsbruck, a obuhvatilo je 500 žena i muškaraca.

Trebali su ispuniti i četiri odvojena upitnika. Objavljeni rezultati istraživanja pokazali su da su “osobe koje više vole gorču hranu i napitke bile sklonije makijavelizmu, psihopatiji, narcizmu i sadizmu”, a kooperativne, empatične i ljubazne osobe nisu bile sklone gorkoj hrani i napicima, piše živim.hr.

Agencije

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • Šarić golom u 93. minuti donio pobjedu Veležu

  • Papa pozvao na mir na Bliskom istoku

  • Uvjerljiva pobjeda Galebica u Bihaću

  • Milanović: Potencijalna meta Srbije su i dijelovi BiH, a Izrael im valja opasne ofanzivne sisteme

  • RGM produkcija: Džemal Juklo o BZK, Gradskom vijeću Mostara…

Kola Ramazan

■ Povezano

  • Svijet u malom: Na iftarima u Aladži studenti iz 38 zemalja svijeta

  • Nestvarni prizori iz Sahare

  • Zašto se zapad boji petka 13.?

  • Kada pomjeramo kazaljke?