Američki stručnjaci upozoravaju: Trudnice ne bi trebale piti kafu

67963

Trudnice ne bi trebalo da piju kafu jer kofein čini da njihova beba izgleda manje, prema novoj studiji Nacionalnog instituta za zdravlje djece i ljudski razvoj u Merilendu, Sjedinjenim Američkim Državama. Rad naučnika je objavljen u JAMA Network Open.

Studija je obuhvatila 1.116 parova majka-dijete. Djeca između 4 i 8 godina su testirana na visinu i težinu, a njihovim majkama su istraživači mjerili koncentracije kofeina u plazmi tokom trudnoće.

Djeca čije su majke konzumirale čak i male količine kofeina tokom trudnoće, 50 miligrama ili pola šoljice kafe dnevno bila su u prosjeku niža od djece čije majke nisu konzumirale kofein tokom trudnoće.

Ispostavilo se da se razlika u visini kod djece povećavala svake godine do 8 godina. Nije bilo razlike u težini i indeksu tjelesne mase. U budućim studijama, naučnici planiraju da otkriju kako tačno kofein utječe na rast nerođenog djeteta.

(Agencije)

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • Šarić golom u 93. minuti donio pobjedu Veležu

  • Papa pozvao na mir na Bliskom istoku

  • Uvjerljiva pobjeda Galebica u Bihaću

  • Milanović: Potencijalna meta Srbije su i dijelovi BiH, a Izrael im valja opasne ofanzivne sisteme

  • RGM produkcija: Džemal Juklo o BZK, Gradskom vijeću Mostara…

Kola Ramazan

■ Povezano

  • Zašto je dobro jesti kikiriki puter?

  • Napitak koji smanjuje nervozu i daje energiju za naporan dan

  • Doktorica iz BiH prva na svijetu ispitala utjecaj Ozempica na liječenje psorijaze

  • Zdravstvene prednosti hurmi