Šta se sve dešava u organizmu ako sladoled konzumirate svakog dana

67870

Čim krenu visoke temperature, mnogima je sladoled omiljeni način raslađivanja. Ali, šta se sve dešava u našem organizmu ako ga konzumirate svakog dana?

Izgradnja mišića
Može pomoći u izgradnji mičića u nekim okolnostima – Trener poznatih ličnosti i nutricionista Džej Kardielo (Jay Cardiello) za “Men’s Journal” rekao je da šećeri u sladoledu mogu pomoći u izgradnji mišića i sprečavanju razgradnje proteina podsticanjem inzulina na veliki skok.

Sladoled može biti koristan i do dva sata nakon treninga – smatra on.

Hirurg Kristi Fan (Christy) vjeruje da ima istine u tome da je sladoled dobar za oporavak nakon vježbanja, ali upozorava da to ima veze sa intezitetom treninga.

Ključno pitanje je koliko ste naporno vježbali? Ako ne vježbate dovoljno, a jedete sladoled svaki dan, to se neće dobro odraziti na vašu formu – naveo je Fan.

Izbjegavati ovu poslasticu u večernjim satima
Stručnjaci smatraju da ovu vrstu poslastice ne treba konzumirati u večernjim satima. Istraživanje objavljeno u časopisu Journal of Sleep Medicine došlo je do zaključka da hrana bogata zasićenim masnim kiselinama i sa malo vlakana može dovesti do slabijeg kvaliteta sna i noćnih mora.

Konzumacija hrane sa visokim sadržajem šećera, naročito noću, može poremetiti kvalitet sna.

Negativno utječe na raspoloženje. Ovaj efekat povezan je sa objašnjenjem prethodnog – hrana koja sadrži dosta masti nije idealna opcija za mozak. Više istraživanja otkrilo je pozitivnu korelaciju između hrane sa visokim udjelom rafiniranih šećera i oslabljenim funkcijama mozga.

Čak može doći do pogoršanja simptoma poremećaja raspoloženja poput depresije, smatra dr. Eva Selub (Selhub), koja je o tome pisala na harvardskom blogu o zdravlju.

(Agencija)

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • Šarić golom u 93. minuti donio pobjedu Veležu

  • Papa pozvao na mir na Bliskom istoku

  • Uvjerljiva pobjeda Galebica u Bihaću

  • Milanović: Potencijalna meta Srbije su i dijelovi BiH, a Izrael im valja opasne ofanzivne sisteme

  • RGM produkcija: Džemal Juklo o BZK, Gradskom vijeću Mostara…

Kola Ramazan

■ Povezano

  • Zašto je dobro jesti kikiriki puter?

  • Napitak koji smanjuje nervozu i daje energiju za naporan dan

  • Doktorica iz BiH prva na svijetu ispitala utjecaj Ozempica na liječenje psorijaze

  • Zdravstvene prednosti hurmi