Ovo voće je dobro u borbi sa visokim holesterolom

67711

Postoji voće koje je iznenađujuće korisno za ljude koji se bore s povišenim nivoom holesterola. Riječ je o avokadu koji je bogat mastima, ali monozasićenim i polizasićenim, koje su dobre za nas.

Samo jedan avokado dnevno može pomoći kod visokog holesterola.

Istraživači sa univerziteta Pennsylvania State uradili su istraživanje kojim je obuhvaćeno 45 osoba sa prekomjernom težinom i visokim masonoćama u krvi.

Isprobali su tri različite dijete, onu s niskim udjelom masti, dijetu s umjerenim unosom masnoća i dijetu s umjerenim unosom masnoća koja je uključivala konzumaciju jednog avokada dnevno. Istraživači su potom bilježili promjene koje su se događale učesnicima.

Na kraju istraživanja učesnici koji su slijedili dijetu koja je uključivala jedan avokado dnevno imali su značajno smanjen nivo LDL (lošeg) holesterola. Uz to, imali su viši nivo luteina, antioksidansa koji igra važnu ulogu u zdravlju očiju.

Agencije

Podijeli:
Ispod clanka banner
  • Šarić golom u 93. minuti donio pobjedu Veležu

  • Papa pozvao na mir na Bliskom istoku

  • Uvjerljiva pobjeda Galebica u Bihaću

  • Milanović: Potencijalna meta Srbije su i dijelovi BiH, a Izrael im valja opasne ofanzivne sisteme

  • RGM produkcija: Džemal Juklo o BZK, Gradskom vijeću Mostara…

Kola Ramazan

■ Povezano

  • Zašto je dobro jesti kikiriki puter?

  • Napitak koji smanjuje nervozu i daje energiju za naporan dan

  • Doktorica iz BiH prva na svijetu ispitala utjecaj Ozempica na liječenje psorijaze

  • Zdravstvene prednosti hurmi